About Me

Mitt foto
2 barnmamma som älskar att måla o pyssla o mycket annat.

Mina barn

Mina barn

Välkommen till min blogg!

Mest om barn men även annat.







fredag 19 februari 2010

Hallägraskolan.



Idag var jag o min äldsta dotter o lillan förstås på våran gamla skola,hon ville hälsa på sin gamla klass. Minns knappt att det såg ut som det gjorde...hm...va ju trots allt 20 år sedan man gick där.
Sen åkte vi in till stan o käkade på mcdonalds,myz o lillan åt oxå...fast inte hamburgare(dålig stil av dem att inte bjuda henne på en...hihi).Men hon var nöjd o belåten med sin mat o det va ju väl!Blir dock en aning irriterad på bussarna...har dem krympt? Man fick ju knappt plats med barnvagnen!Så nu ska vi gnälla lite på dem med så får vi det oxå gjort hihi...Nej,men ärligt så är det helt sanslöst illa av dem att inte tänka längre än så...nu satt en med rullator där o då fick ju inte b.vagn plats,men där ska få plats 2 st vagnar står det på buss.h....men inte ens en för rullatorn.Det har dem ju mildt sagt tänkt ut dåligt!!!!Men men vi tog oss in t stan iallafall. Men vetisjuttan om man pallar med en resa till med det krånglet.När vi kom t stan började snöa o då menar j regält stora flingor,undrar när det ska sluta vill ju ha sommar typ helst igår tack!

0 kommentarer: